zondag 7 november 2010

bellyboatvissen met Ceesjan

Vrijdag 29-10 zouden Ceesjan en ik een dag gaan vissen met de bellyboat.
Ceesjan op snoek en snoekbaars en ik op alles wat wilde bijten.

Om 06.00 uur haalde ik Cees thuis op en na alles in de auto te hebben gedaan gingen we rijden.
Ons visgebied zou Willemstad en Numansdorp worden.
Eerst maar eens gaan kijken op Willemstad zij Ceesjan,daar aangekomen snel de spullen klaarmaken en het water in.
Al snel kwamen de eerste snoekbaarzen omhoog voor Cees en mij maar nog geen teken van onze vriend snoek te zien.
Na 3 uur daar gevist te hebben besloten we om toch maar te gaan kijken op Numansdorp ondanks de Zw windt.
Ook op deze plek duurde het niet lang voordat de eerste vissen eruit kwamen in de vorm van baars,snoekbaars en snoek
Ondanks de harde wind hebben we toch ons doel gehaald voor deze dag, een snoek met de bb verticalend gevangen.

Zaterdagmiddag ben ik met Mario van Dijk nog even terug gegaan naar Numansdorp.
Mario en ik wisten op 1.5uur 12 vissen te vangen waaronder ook weer een snoek voor mij.

mvg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten