maandag 6 december 2010

Na sneeuw komt snoekbaars

Na 2 weekenden open deurdagen bij Hengelsport de Kock, sneeuw en vorst en een avondje uit eten met maat Mario van Dijk bij Chris ( van Art-baits) was het vandaag weer eens tijd om te gaan vissen met de bellyboat.
Tijdens de laatste dag van de open deurdagen heb ik nog even staan te praten met Henk Thielens en hij gaf mij een shadje mee met nieuwe kleuren.

Wat een weer was het vanmorgen bij aankomst op de stek, het water was helemaal glad.
Snel spullen klaarmaken en het water in, tijdens het trappelen naar de stek moest ik een besluit nemen met welke shad ik zou gaan vissen.
Na even dubben koos ik er voor om met het shadje van Henk te gaan vissen. Aangekomen op de stek was het meteen raak, wat kan het toch mooi zijn op zn dag, een dag na de dooi van alle sneeuw, dan staat het water hoger dan stroomt het harder en dan bijt de vis!!!

En dat het op deze dag ook zo zou zijn werdt als snel duidelijk vis na vis kwam omhoog ondanks dat het water nog maar 2.9 graden was.
Het waren stuk voor stuk mooie vissen allemaal gevangen op een sneaky shad van ht-baits.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten