maandag 6 december 2010

Vissen op het haringvliet

Vorige week een vrijdag nog evn voor 3 uurtjes naar het haringvliet gereden om daar te proberen  een paar vissen te vangen .
Voor deze dag had ik mij voor genomen om alleen maar met culpritjes te gaan vissen , dit omdat de culprit een kunstaas is waar ik nooit graag mee heb gevist en dan vang je er ook geen vis op, dus niet echt een favouriet van mij.
Na de nodige minuten in de auto te hebben gezeten en snel de bellyboat te hebben klaar gemaakt kon het feest beginnen.

Ik ging de sessie beginnen met een bruine culprit en dat dit een goede keuze was werdt al na 5 minuten duidelijk na amper een meter te hebben getrappeld op een diepte van 8.5m was  het meteen raak een mooie snoekbaars.
1 van de 2 baarzen die ik deze sessie wist te vangen

Na een aantal vissen te hebben gevangen ging de beet er een beetje uit, na 15min zoeken vond ik onze vrienden weer op 3,5m diepte.
Wat een geweldige dag op een voor mij nieuw favourietshadje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten