zondag 5 september 2010

Een avondje vissen met de bellyboat

Een avond wezen vissen op het haringvliet.
Daar aangekomen vlug alles klaarmaken en snel het water in.Bij het water aangekomen zag het er goed uit.
Mooi wat stroom, wind in de rug en veel aktieviteit op het water.
Het waren veel brasem die je zag rollen, maar zo nu en dan was er ook iets aan het jagen in de vorm van baars en roofblij.
Na een uur vissen en verschillende tikken te hebben gehad had ik nog steeds geen vis boven gehaald, ik was de hele tijd aan het vissen op een diepte van 8-10m.
Omdat er op die diepte geen vis uit kwam ging ik het maar eens ondieper zoeken op 5-6m en daar was het al snel raak een leuke snoekbaars gevangen op een 'Woutje'.
Na deze vis viel het stil en het werdt al wat donker toen ik besloot om eens echt ondiep te gaan tussen de 1-3m.Ik besloot om het "Woutje"eraf te halen en er een glas shadje op te hangen.
Al snel was het raak op een diepte van 2.5m een mooie snoekbaars van eind 50 begin 60 na deze vis nog even doorgevist maar niets meer gevangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten