donderdag 30 september 2010

Zeebaarzen op zee

Eerste vis meteen een dikke vis van ruim 70cm

Vorige week een woensdagmiddag gaat de telefoon terwijl ik aan het vissen ben met de bellyboat, het is Patje dat ze morgen gaan wrakken op zeebaars en ze hebben nog 1 persoon nodig of ik mee kan.
Nou laat ik me zoiets geen 2 maal vragen en volmondig zeg ik ja.
Na alles te hebben klaargezet nog even een uurtje of wat  te hebben geslapen, begint het avontuur.
Om 05.00 uur liggen we buiten de haven en zijn we op weg naar het door de schipper beoogde wrak.
Daar aangekomen zien we dat we de eeste zijn ,snel even een driftje maken kijken of ze er zitten en ankeren maar.
De eerste worp was het meteen raak een mooie zeebaars van in de 70cm. Verder hebben we de gehele dag regelmatig een visje kunnen vangen met voor mij nog een zeer mooie vis van tegen de 80cm
mooie vis met op de achtergond onze schipper patje

Het was wederom een geslaagde dag op de essef.

johan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten